* Jak szybko realizowane są zamówienia?
Wysyłka zamówienia odbywa się zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na wskazane konto.
Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie danego dnia do godziny 11:00 – gwarancja dostarczenia przesyłki na drugi dzień (dotyczy dni roboczych).
* Czy jest możliwość otrzymania Faktury Vat?
Tak, na życzenie Klienta. Potrzebę wystawienie faktury VAT należy zgłosić przy składaniu zamówienia. Data wystawienia Faktury VAT to data wysyłki zamówienia.
* Jak sprawdzić dostępność produktu?
W celu sprawdzenia dostępności produktu, który Państwa interesuje prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy sklep@sabotage.com.pl. Informacja zwrotna powinna dotrzeć do Państwa w ciągu 12h.
* Jakie są koszty przesyłki?
Koszty przesyłki zależą od tego, na jaki rodzaj transportu zdecyduje się Klient oraz od formy płatności.
* Czy można zwrócić zakupiony towar?
Zgodnie z Ustawą ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin pkt. VI.
* Po co się rejestrować?
Proces rejestracji jest bardzo prosty i szybki. Dzięki niemu będą Państwo wpisani do bazy Klientów sklepu. Państwa dane będą zapamiętywane więc nie trzeba będzie wypełniać arkusza zamówienia za każdym razem. Dodatkowo będą Państwo mieli wgląd w historię zamówień oraz statusu zamówień bieżących.W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt ania@sabotage.com.pl
* Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Możliwy jest odbiór osobisty w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie lub w Zakopanem – po wcześniejszym uzgodnieniu tego z pracownikiem sklepu oraz zaksięgowaniu płatności na koncie, możliwa jest płatność także na miejscu.
* Co zrobić, jeśli dostarczona przesyłka jest uszkodzona?
Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona ewidentnego uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.
* Po co się zapisywać do newsletter?
———————————————————————————————————
Wszystkie sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnych dystrybucji producentów.
———————————————————————————————————
Na wszystkie produkty dajemy 2 lata gwarancji od daty zakupu.
———————————————————————————————————
Jeśli uważają Państwo, że ilość informacji o produkcie jest niewystarczająca – wyślijcie do nas wiadomość. Z przyjemnością uzupełnimy opis lub prześlemy dodatkowe zdjęcia.