Częste pytania

Częste pytania

* Jak szybko realizowane są zamówienia?

 

Wysyłka zamówienia odbywa się zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na wskazane konto.

  • Kurier DPD :  1-2 dni roboczych, najczęściej 1 dzień

Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie danego dnia do godziny 11:00 – gwarancja dostarczenia przesyłki na drugi dzień (dotyczy dni roboczych).

 

* Czy jest możliwość otrzymania Faktury Vat?

Tak, na życzenie Klienta. Potrzebę wystawienie faktury VAT należy zgłosić przy składaniu zamówienia. Data wystawienia Faktury VAT to data wysyłki zamówienia.

 

* Jak sprawdzić dostępność produktu?

W celu sprawdzenia dostępności produktu, który Państwa interesuje prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy sklep@sabotage.com.pl. Informacja zwrotna powinna dotrzeć do Państwa w ciągu 12h.

 

* Jakie są koszty przesyłki?

Koszty przesyłki zależą od tego, na jaki rodzaj transportu zdecyduje się Klient oraz od formy płatności.

 

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (cena od 10,00 przy płatności z góry)

 

* Czy można zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z Ustawą ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin pkt. VI.

 

* Po co się rejestrować?

Proces rejestracji jest bardzo prosty i szybki. Dzięki niemu będą Państwo wpisani do bazy Klientów sklepu. Państwa dane będą zapamiętywane więc nie trzeba będzie wypełniać arkusza zamówienia za każdym razem. Dodatkowo będą Państwo mieli wgląd w historię zamówień oraz statusu zamówień bieżących.W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt ania@sabotage.com.pl

 

* Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Możliwy jest odbiór osobisty w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie lub w Zakopanem – po wcześniejszym uzgodnieniu tego z pracownikiem sklepu oraz zaksięgowaniu płatności na koncie, możliwa jest płatność także na miejscu.

 

* Co zrobić, jeśli dostarczona przesyłka jest uszkodzona?

Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona ewidentnego uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

 

* Po co się zapisywać do newsletter?

  • dzięki temu będą Państwo na bieżąco informowani drogą mailową o promocjach, wyprzedażach i nowych produktach na sklepie.
  • tylko osoby zapisane w dziale Newletter będą mogły korzystać z wielu dodatkowych przywilejów np. akcja – darmowa wysyłka.
  • przy szczególnych okazjach otrzymają Państwo kupony uprawniające do atrakcyjnych rabatów. Kupony otrzymują TYLKO osoby zapisane do Newslettera.
  • zawsze można zrezygnować w otrzymywania Newslettera, wystarczy zrezygnować ze subskrypcji.

 

———————————————————————————————————

Wszystkie  sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnych dystrybucji producentów.

———————————————————————————————————

Na wszystkie produkty dajemy 2 lata gwarancji od daty zakupu.

———————————————————————————————————

Jeśli uważają Państwo, że ilość informacji o produkcie jest niewystarczająca – wyślijcie do nas  wiadomość. Z przyjemnością uzupełnimy opis lub prześlemy dodatkowe zdjęcia.

Zapisz się do newslettera

Odbierz 10% rabatu na zamówienie

© 2021 Sabotage
Powiadom mnie Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Zostaw swój prawidłowy adres e-mail poniżej.