Dostawa

Dostawa

IX. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU

  1. Koszty wysyłki towaru pokrywa Klient (dopuszcza się zwolnienie Klienta z obowiązku ponoszenia kosztów przesyłki, jeśli wskazuje na to promocja)
  2. Podane ceny wysyłki dotyczą realizacji zamówień na terenie Polski.
  3. Zamówienia realizowane są w zależności od preferencji Klienta –  dopuszcza realizację wysyłki do wszystkich krajów UE. Koszty wysyłki poza granice Polski będą uzgadniane indywidualnie na podstawie cennika firmy kurierskiej DPD.
    • Firmy kurierskiej DPD (cena od 10,00 przy płatności z góry). Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie danego dnia do godziny 11:00 – gwarancja dostarczenia przesyłki na drugi dzień (dotyczy dni roboczych).
    • Możliwy jest odbiór osobisty w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie lub Zakopanem – po wcześniejszym uzgodnieniu i zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, możliwa jest także płatność na miejcu.
  4. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej opcji dostawy oraz odległości. Średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sabotage.com.pl.
  5. Niezależnie od wyboru dostawcy, przesyłki są dostarczane w dni robocze.
    • Na wyraźną prośbę Klienta możliwe jest dostarczenie przesyłki w sobotę – dodatkowe koszty takiej usługi ponosi Klient.
  6. Możliwość „śledzenia przesyłek” nadanych za pośrednictwem kuriera DPD znajduje się na stronie www.dpd.com.pl. Telefoniczna obsługa Klienta czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 14:00 pod numerami telefonu: 801 400 373 lub 22 577-55-55.
  7. Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona ewidentnego uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody w obecności Kuriera oraz zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.
  8. W przypadku zaginięcia przesyłki – niedostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną lub pracownika Poczty Polskiej, firma Sabotage Concept podejmie wszystkie kroki w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W momencie nałożenia przez firmę spedycyjną lub Pocztę Polską statusu przesyłki „przesyłka zaginiona” Klientowi zostanie wysłany zamówiony towar ponownie. W sytuacji, w której towar będzie już niedostępny, nastąpi zwrot wpłaconej kwoty na numer konta wskazany przez Klienta.

 

X. PŁATNOŚCI

  1. Za bezpieczeństwo transakcji internetowych odpowiedzialna jest firma Transferuj.pl. Numery kart kredytowych klientów są chronione poprzez wysoki poziom zabezpieczeń strony płatności jak choćby 128 bit SSL.
  2. Standardowo wystawiany jest paragon fiskalny, który jest dowodem zakupu. Na życzenie Klienta wystawiamy również faktury VAT. Wystawienie faktury VAT należy zgłosić przy składaniu zamówienia.
  3. Obowiązującą formą płatności jest przelew za pośrednictwem systemu płatności online lub bezpośredni przelew na konto: Sabotage Concept Jarosław Znalesniak, Burakowska 5/7; 01-066 Warszawa, numer konta 13 1090 1665 0000 0001 0213 6712, Santander Consumer Bank
  4. Klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 5 dni od potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania Klienta.
  5. Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę Klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu: sklep@sabotage.com.pl
  6. W przypadku towarów przecenionych cena nie podlega dalszej negocjacji.

Zapisz się do newslettera

Odbierz 10% rabatu na zamówienie

© 2021 Sabotage
Powiadom mnie Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Zostaw swój prawidłowy adres e-mail poniżej.