IX. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU
- Koszty wysyłki towaru pokrywa Klient (dopuszcza się zwolnienie Klienta z obowiązku ponoszenia kosztów przesyłki, jeśli wskazuje na to promocja)
- Podane ceny wysyłki dotyczą realizacji zamówień na terenie Polski.
- Zamówienia realizowane są w zależności od preferencji Klienta – dopuszcza realizację wysyłki do wszystkich krajów UE. Koszty wysyłki poza granice Polski będą uzgadniane indywidualnie na podstawie cennika firmy kurierskiej DPD.
- Firmy kurierskiej DPD (cena od 10,00 przy płatności z góry). Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie danego dnia do godziny 11:00 – gwarancja dostarczenia przesyłki na drugi dzień (dotyczy dni roboczych).
- Możliwy jest odbiór osobisty w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie lub Zakopanem – po wcześniejszym uzgodnieniu i zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, możliwa jest także płatność na miejcu.
- Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej opcji dostawy oraz odległości. Średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sabotage.com.pl.
- Niezależnie od wyboru dostawcy, przesyłki są dostarczane w dni robocze.
- Na wyraźną prośbę Klienta możliwe jest dostarczenie przesyłki w sobotę – dodatkowe koszty takiej usługi ponosi Klient.
- Możliwość „śledzenia przesyłek” nadanych za pośrednictwem kuriera DPD znajduje się na stronie www.dpd.com.pl. Telefoniczna obsługa Klienta czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 14:00 pod numerami telefonu: 801 400 373 lub 22 577-55-55.
- Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona ewidentnego uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody w obecności Kuriera oraz zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.
- W przypadku zaginięcia przesyłki – niedostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną lub pracownika Poczty Polskiej, firma Sabotage Concept podejmie wszystkie kroki w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W momencie nałożenia przez firmę spedycyjną lub Pocztę Polską statusu przesyłki „przesyłka zaginiona” Klientowi zostanie wysłany zamówiony towar ponownie. W sytuacji, w której towar będzie już niedostępny, nastąpi zwrot wpłaconej kwoty na numer konta wskazany przez Klienta.
X. PŁATNOŚCI
- Za bezpieczeństwo transakcji internetowych odpowiedzialna jest firma Transferuj.pl. Numery kart kredytowych klientów są chronione poprzez wysoki poziom zabezpieczeń strony płatności jak choćby 128 bit SSL.
- Standardowo wystawiany jest paragon fiskalny, który jest dowodem zakupu. Na życzenie Klienta wystawiamy również faktury VAT. Wystawienie faktury VAT należy zgłosić przy składaniu zamówienia.
- Obowiązującą formą płatności jest przelew za pośrednictwem systemu płatności online lub bezpośredni przelew na konto: Sabotage Concept Jarosław Znalesniak, Burakowska 5/7; 01-066 Warszawa, numer konta 13 1090 1665 0000 0001 0213 6712, Santander Consumer Bank
- Klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 5 dni od potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania Klienta.
- Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę Klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu: sklep@sabotage.com.pl
- W przypadku towarów przecenionych cena nie podlega dalszej negocjacji.